انفجار بغداد / دفتر هواپیمایی امارات در انفجار بغداد آسیب دید - ایرنا : هیچ گروهی هنوز مسئولیت این انفجار را به عهده نگرفته است اما پیش از این.

انفجار بغداد / دفتر هواپیمایی امارات در انفجار بغداد آسیب دید - ایرنا : هیچ گروهی هنوز مسئولیت این انفجار را به عهده نگرفته است اما پیش از این.. فرماندهی عملیات بغداد گزارش داد که به دنبال انفجار انتحاری که در میدان الطیران بغداد رخ داد چند تن کشته و زخمی شدند. وقوع دو انفجار انتحاری در مرکز بغداد؛ دست‌کم 12 کشته و 20 زخمی +فیلم. وزارت کشور عراق جزئیات دو انفجار انتحاری ظهر امروز (پنجشنبه) در مرکز بغداد را منتشر کرد. «همه امکانات کشور و نیروهای امنیتی و. رویترز در ابتدا به نقل از پلیس عراق از کشته شدن ۳ این دو انفجار در بازاری در پایتخت عراق به وقوع پیوست.

فرماندهی عملیات بغداد از وقوع دو انفجار در میدان «الطیران» واقع در مرکز بغداد خبر داد. عقد رئيس الوزراء العراقي، مصطفى الكاظمي، اليوم الخميس، اجتماعا طارئا بمقر قيادة عمليات بغداد، شارك فيه قادة الأجهزة الأمنية والمخابرات. «همه امکانات کشور و نیروهای امنیتی و. رئیس اداره دفاع شهری عراق اعلام کرد شمار قربانیان انفجارها در بغداد به ۲۸ کشته و ۷۳ زخمی رسیده است. درآمد ماینرهای بیت کوین از ابتدای ژانویه تاکنون از مرز 700 میلیون دلار گذشت.

انفجار در بغداد
انفجار در بغداد from media.alalamtv.net
تعداد کشته‌های دو انفجار انتحاری در مرکز بغداد به ۲۸ کشته و ۷۳ زخمی افزایش یافت. «همه امکانات کشور و نیروهای امنیتی و. انفجارهای مذکور که توسط دو فرد انتحاری انجام شد در حد فاصل میدان تحریر و میدان طیران بغداد روی داد. 5:59 mohammad oghli 5 170 450 просмотров. 1:54 ملك موت ابو ايه 603 просмотра. درآمد ماینرهای بیت کوین از ابتدای ژانویه تاکنون از مرز 700 میلیون دلار گذشت. أفادت الوكالة الوطنية العراقية للأنباء نينا اليوم الأربعاء، بانفجار عبوة ناسفة مستهدفة رتلا للدعم اللوجستى للتحالف الدولى فى منطقة اليوسفية جنوب بغداد. دو انفجار در میدان الطیران در مرکز بغداد رخ داد که در این حمله انتحاری که در یک بازار صورت گرفت، دست کم 28 کشته و7.

به گزارش رکنا، دو عامل انتحاری با بستن کمربند درپی این انفجار، خودروهای آمبولانس برای انتقال کشته و زخمی های انفجار به محل اعزام شده اند.

منابع خبری می‌گویند احتمال افزایش شمار قربانیان انفجار بغداد وجود دارد. روز گذشته دو انفجار بزرگ بغداد را لرزاند. خبرگزاری آسوشیتد پرس روز پنجشنبه دوم بهمن ماه این آمار را به نقل از وزیر بهداشت عراق گزارش داد. رسانه‌های عراقی اعلام کردند مقامات این کشور محوطه منطقه سبز را در میان. فرماندهی عملیات بغداد گزارش داد که به دنبال انفجار انتحاری که در میدان الطیران بغداد رخ داد چند تن کشته و زخمی شدند. به گزارش رکنا، دو عامل انتحاری با بستن کمربند درپی این انفجار، خودروهای آمبولانس برای انتقال کشته و زخمی های انفجار به محل اعزام شده اند. دو انفجار در میدان الطیران در مرکز بغداد رخ داد که در این حمله انتحاری که در یک بازار صورت گرفت، دست کم 28 کشته و7. در این حادثه دو بمب‌گذار انتحاری در یک بازار در مرکز بغداد خود را منفجر کردند. فرماندهی عملیات بغداد گزارش داد که به دنبال انفجار انتحاری که در میدان الطیران بغداد رخ داد بر اساس آمار اولیه چندین تن کشته و زخمی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد با انتشار بیانیه‌ای دو انفجار تروریستی امروز پنجشنبه پایتخت عراق را که منجر به شهادت و زخمی. هیچ گروهی هنوز مسئولیت این انفجار را به عهده نگرفته است اما پیش از این. به یک کارگر ساده نیازمندیم. یک فایل ویدئویی از محل وقوع انفجار هنگام حضور شهروندان عراقی در بازار باب الشرقی (الباله) منتشر شده است که پس از تجمع شهروندان عراقی در این محل بعد از انفجار اول، انفجار. در پی وقوع دو انفجار مرگبار در بغداد، پایتخت عراق، در روز پنج‌شنبه ۲۱ ژانویه/دوم بهمن، بنا بر اعلام وزارت بهداشت این کشور، دست‌کم ۳۲ حمله مرگبار اخیر در بغداد در حالی به وقوع پیوست که ایالات متحده آمریکا، در زمان ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ، شمار نیروهای خود در خاک عراق را به.

رویترز در ابتدا به نقل از پلیس عراق از کشته شدن ۳ این دو انفجار در بازاری در پایتخت عراق به وقوع پیوست. دو انفجار در میدان الطیران در مرکز بغداد رخ داد که در این حمله انتحاری که در یک بازار صورت گرفت، دست کم 28 کشته و7. درآمد ماینرهای بیت کوین از ابتدای ژانویه تاکنون از مرز 700 میلیون دلار گذشت. خبرنگار این شبکه اعلام کرد بر اثر این انفجار، شماری در مرکز بغداد کشته و زخمی شدند. فرد انتحاری اول، مدعی می‌شود بیمار است، مردم برای کمک دور او جمع می‌شوند و سپس خود را منفجر می‌کند.

ANF | انفجار عبوة ناسفة في بغداد وإصابة جندي في صلاح الدين
ANF | انفجار عبوة ناسفة في بغداد وإصابة جندي في صلاح الدين from anfarabic.com
رئیس اداره دفاع شهری عراق اعلام کرد شمار قربانیان انفجارها در بغداد به ۲۸ کشته و ۷۳ زخمی رسیده است. این دو انفجار انتحاری در یک بازار شلوغ در مرکز بغداد بوده که به گزارش منابع عراقی باعث زخمی شدن بیش از ۷۰ نفر شده است. سرلشکر یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح گفت انفجار میدان الطیران در مرکز بغداد، توسط دو عامل انتحاری صورت گرفته است. ویدئو، ۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۴۰ 3991103037 ۰ نظر، ۳ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار. تعداد کشته‌های دو انفجار انتحاری در مرکز بغداد به ۲۸ کشته و ۷۳ زخمی افزایش یافت. فرد انتحاری اول، مدعی می‌شود بیمار است، مردم فرد انتحاری دوم نیز پس از جمع‌شدن مردم برای کمک به زخمی‌های انفجار نخست، خود را منفجر می‌کند. میدان الطیران در مرکز بغداد ظهر امروز شاهد دو انفجار انتحاری همزمان بود که ۳۲ کشته و ۱۱۰ زخمی برجای گذاشت. منابع رسانه‌ای از وقوع دو انفجار در مرکز بغداد و کشته و زخمی شدن چندین نفر خبر دادند.

1:54 ملك موت ابو ايه 603 просмотра.

به گزارش رادیودری، شبکه «الجزیره» امروز پنجشنبه اعلام کرد؛ دو پایگاه خبری «السومریه» هم اعلام کرد، براثر انفجار در باب‌الشرقی بغداد، پنج نفر کشته و هفت تن زخمی شدند. منابع محلی اعلام کردند، دو انفجار در میدان لطیران در مرکز بغداد و همچنین در منطقه باب الشرقی بغداد رخ داده است. افزایش سطح آماده‌باش در کربلای معلی به دنبال انفجارهای بغداد. رئيس مجلس الوزراء القائد العام للقوات المسلحة، السيد مصطفى الكاظمي، يزور قيادة العمليات قوةٌ خاصة تلقي القبض على رئيس هيئة إستثمار بغداد، شاكر الزاملي، على خلفية تهم فساد وتلاعب، خلال توليه المنصب، الذي إستمر فيه نحو 10 اعوام. وقوع دو انفجار انتحاری در مرکز بغداد؛ دست‌کم 12 کشته و 20 زخمی +فیلم. انفجارهای مذکور که توسط دو فرد انتحاری انجام شد در حد فاصل میدان تحریر و میدان طیران بغداد روی داد. 1:54 ملك موت ابو ايه 603 просмотра. سرلشکر یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح گفت انفجار میدان الطیران در مرکز بغداد، توسط دو عامل انتحاری صورت گرفته است. رویترز در ابتدا به نقل از پلیس عراق از کشته شدن ۳ این دو انفجار در بازاری در پایتخت عراق به وقوع پیوست. ویدئو، ۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۴۰ 3991103037 ۰ نظر، ۳ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار. فرماندهی عملیات بغداد، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این انفجار یک حمله انتحاری در میدان الطیران بغداد بوده که چندین قربانی برجای رئیس اداره دفاع شهری عراق، ساعتی پس از وقوع این انفجار از افزایش شمار قربانیان خبر داد و اعلام کرد که شمار قربانیان به ۲۸ کشته و ۷۳. نیروهای امنیتی نیز محل های دو انفجار را به. قال الدكتور معتز محيي، مدير المركز الجمهوري للدرسات الأمنية، إن انفجار بغداد الذي وقع اليوم، جاء نتيجة تفجير أحد الإرهابيين لنفسه بحزام ناسف في سوق مغتظ بمنطقة الباب الشرقي، ونتج عنه استشهاد عدد من المواطنين، حيث تشهد المنطقة نشاطا تجاريا يوميا.

در انفجار بغداد شمار کشته شدگان به 31 نفر رسیده و همچنان رو به افزایش است. روز گذشته دو انفجار بزرگ بغداد را لرزاند. یک فایل ویدئویی از محل وقوع انفجار هنگام حضور شهروندان عراقی در بازار باب الشرقی (الباله) منتشر شده است که پس از تجمع شهروندان عراقی در این محل بعد از انفجار اول، انفجار. انفجار بمب در مسیر کاروان لجستیک ائتلاف بین المللی در عراق. 5:59 mohammad oghli 5 170 450 просмотров.

چندین انفجار در بغداد و بصره دهها قربانی گرفت
چندین انفجار در بغداد و بصره دهها قربانی گرفت from gdb.voanews.com
انفجار بمب در مسیر کاروان لجستیک ائتلاف بین المللی در عراق. أفادت الوكالة الوطنية العراقية للأنباء نينا اليوم الأربعاء، بانفجار عبوة ناسفة مستهدفة رتلا للدعم اللوجستى للتحالف الدولى فى منطقة اليوسفية جنوب بغداد. به یک کارگر ساده نیازمندیم. در پی وقوع دو انفجار مرگبار در بغداد، پایتخت عراق، در روز پنج‌شنبه ۲۱ ژانویه/دوم بهمن، بنا بر اعلام وزارت بهداشت این کشور، دست‌کم ۳۲ حمله مرگبار اخیر در بغداد در حالی به وقوع پیوست که ایالات متحده آمریکا، در زمان ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ، شمار نیروهای خود در خاک عراق را به. میدان الطیران در مرکز بغداد ظهر امروز شاهد دو انفجار انتحاری همزمان بود که ۳۲ کشته و ۱۱۰ زخمی برجای گذاشت. اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء. به گزارش رادیودری، شبکه «الجزیره» امروز پنجشنبه اعلام کرد؛ دو پایگاه خبری «السومریه» هم اعلام کرد، براثر انفجار در باب‌الشرقی بغداد، پنج نفر کشته و هفت تن زخمی شدند. فرد انتحاری اول، مدعی می‌شود بیمار است، مردم فرد انتحاری دوم نیز پس از جمع‌شدن مردم برای کمک به زخمی‌های انفجار نخست، خود را منفجر می‌کند.

تعداد کشته‌های دو انفجار انتحاری در مرکز بغداد به ۲۸ کشته و ۷۳ زخمی افزایش یافت.

روز گذشته دو انفجار بزرگ بغداد را لرزاند. میدل‌ایست نیوز به نقل از مصطفی الکاظمی نوشت: دو انفجار انتحاری در مرکز بغداد، پایتخت عراق، دست‌کم ۳۲ کشته و ۱۱۰ مجروح بر جا گذاشت. این انفجارها با موجی از محکومیت در سطح داخلی و خارجی مواجه شده است. رئیس اداره دفاع شهری عراق اعلام کرد شمار قربانیان انفجارها در بغداد به ۲۸ کشته و ۷۳ زخمی رسیده است. منابع محلی اعلام کردند، دو انفجار در میدان لطیران در مرکز بغداد و همچنین در منطقه باب الشرقی بغداد رخ داده است. خبرگزاری آسوشیتد پرس روز پنجشنبه دوم بهمن ماه این آمار را به نقل از وزیر بهداشت عراق گزارش داد. ووقع انفجار مزدوج في منطقة مزدحمة وقريبة من المنطقة الخضراء بباب الشرقي القريب من ساحة التحرير، موضحا انه تم اغلاق بوابات المنطقة الخضراء القريبة من موقع استيقضت #بغداد على مسيل دماء ابنائها في #ساحة_الطيران على يد #احزمة_السعودية_الناسفة. رویترز در ابتدا به نقل از پلیس عراق از کشته شدن ۳ این دو انفجار در بازاری در پایتخت عراق به وقوع پیوست. نیروهای امنیتی نیز محل های دو انفجار را به. 1:54 ملك موت ابو ايه 603 просмотра. وبحسب وكالة الأنباء العراقية (واع)، فقد أمر الكاظمي بإجراء تغييرات في مفاصل الاجهزة الامنية المسؤولة بعد التفجير الإرهابي في. تعداد کشته‌های دو انفجار انتحاری در مرکز بغداد به ۲۸ کشته و ۷۳ زخمی افزایش یافت.

SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments:

Posting Komentar

banner